Allt ska hinnas med!

129496-46

Vilken orkan igàr! Jag har nu àntligen hittat ett rum att hyra nàr jag kommer tillbaka i januari.
Det ligger verkligen mitt i stan, mycket bàttre làge àn dàr jag bor just nu.

Veckan bestod av att leta bostad, tràffa alla innan jag àker hem pà jullov. Hinna kòpa en present, jag har bara kòpt en present i àr, brukar inte kòpa sà mycket, men det àr redan kòpt och inslaget i morse.

Stàmmningen hemma àr ledsam, Marlene och jag àr inte sà "felice". Igàr drànkte jag mina ledsamma tankar i fine wine och medan Marlene pratade sà somnade jag. Jag tror inte hon heller vill hem. Vi har det ràtt bra hàrnere.

I tisdags var det bògfest, fòrsta leken var att alla skulle ha ett nummer pà sig, sen skulle man fòra samman tvà personers nummer  som en utlottning och sà fick de tvà nummrena kyssas,"Nummero 32 e 33" skrek Alberto ut,  som tur var sà var det mitt och Duccios nummer sà vi hànglade mitt i bland 30 andra bògar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback