Ett hak, men inte ett kap direkt

99

Ovanför. En kväll på min favoritbar, men jag har även hittat min favoritvinbar, det är skillnad på bar och bar härnere, Men ett hederligt café tyckes ej finnas. Där man kan sitta i timmar och bara mysa och prata.
Eftersom det är något jag gillar, så är och kommer det alltid vara något jag saknar härnere.
Nej utelivet är inte det bästa, men det börjar duga.

Var på gay "discoteca" själv i lördags, men konversationer slutar och börjar alltid med "jag är svensk, förstår inte så mycket italienska" där tar det slut, än så länge... Lär mig mera varje dag.
Vår nya idé, som jag och la oca (Marlenes nya smeknamn) är att prata italienska med varandra, när vi lagar mat eller så kanske 30min om dagen. Lite mera varje dag, ingen stress. Nu pranzo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback