Cioccolato

cioccolato

Mitt favoritcafé i Bologna har 33 sorter av varm choklad, vintern är räddad!
De har också uppkoppling på caféet så det är enkelt att ta med sig sin dator och sitta och dricka varm choklad med chili, mandel, maräng, italian style, eller vanlig osv. 
Jag minns Kakao, caféet i Berlin som serverade choklad, det var ingenting mot utbudet här. Även om miljön på kakao var trevligare.
Vår lärare Francesca och vår lärare Francesco verkar bra, vi kommer bara att ha Francesca denna vecka men kanske vi får Francesco nästa vecka, Båda trevliga glada och energiska. Francesco är förmodligen bög. Som vanligt på de språkskolor jag går i verkar det finnas mer än 1 av 10 som är bi eller bög. Är språkskolorna extra HBT-vänliga eller vågar folk vara sig själva där...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar choklad

Postat av: citronmuffin

herregud, vilken jävla kopp choklad! jag måste ha! puss!

2006-10-31 @ 23:10:00
URL: http://citronmuffin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback