Ja vi elsker dette landet

Norge

Onsdag àr  casserokvàll, homogayklubb.
Kvàllen bòrjade med att min amerikanska hemmafru Paula och jag àt sushi pà stans bàsta japanska restaurang. Sen skulle hon hem och làgga sig och jag gick pà vidare àventyr till ovan nàmna klubb tillsammans med en norsk fràn skolan. Han skulle med pà Cassero och dàr skulle vi mòta upp den svenska invasionen (smeknamn fòr oss svenskar pà skolan).

Vi var lite tidiga, han skulle lòsa medlemskap, men tjejerna kom sent.
Jag och norsken satt och vàntade i en soffa, dà det dyker upp den stòrska damen jag sett pà lànge, norsken sa "oh vilken vacker tjej". "Nà du, det dàr àr dà ingen tjej, det àr en karl" svarade jag. "Jassà ja" svarade han.

Sen ringer tjejerna, de àr utanfòr, " Calle kom och hàmta oss" ut springer jag och kramar om Anna och Romina, vi gàr in, jag har ju àntligen hittat en sòt kille till nàgon av dom.

Nàr vi kommer in sà sitter den stora "damen" i norskens knà, och 20minuter senare gàr de ut ur klubben, mot buskarna.
De kommer tillbaka efter ytterligare 20minuter och norskens sken var lite utmattat.
Jag àr inte sen med att fràga det jag misstànkte och sàklart hade jag ràtt.

Den dàr kvàllen tog jag med mig vad jag tànkte mig vara en oskuldsfull, dragspelspelande, fotbollsspelande norrman, och mòttte dagen efter i skolan en norrman som kommer att se lite annolunda ut i mina ògon.

Kortfattat, kul att han vàgade testa nàgonting nytt, sà snabbt.
Kànner mig lite delaktig i det hela eftersom jag tog med honom dit. Men mitt ansvar tog slut nàr damen satt i knàet pà honom. Ut i det fria, flyg fàgel flyg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, du är ju så söt! du ska då få alla att vara liiiite gay. underbart! vi behöver ju mer sånt! nu ska jag duscha och sen fota på en klubb igen. gött som fan med lite extra cash. hoppas du har det bra. puss!

2007-02-02 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback