Mörk eller blond???

ToscanaNytt år
             Toscana för några år sen                                               Göta kanal för ett par år sedan


Nytt år, och jag går i tankarna om att ändå hårfärg, till blond.
På skämt har jag sagt att jag ska färga mitt hår till mörkbrunt, jag tycker det är fint. Men vill du någonsin höra en italienare beklaga säga "nooo" så kan jag rekommendera att du låtsas att du färgat håret mörkt.

Men någonting måste göras, det kommer nog att liva upp hela mig, blond eller mörk. Vad säger bloggpanelen? Nu vill jag se alla  som läser detta lägga en kommentar!
Så får vi alla se resultat inom 2 veckor.



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker det är snyggt som det är nu, annars mörkt... =) puss och kram

2007-01-02 @ 20:20:22
Postat av: Anonym

du är perfekt som du är ;)

2007-01-03 @ 01:45:25
Postat av: marlene

ha ha, jag som trodde du redan var blond enligt dig själv. I italien är du ju redan blond i alla fall, så vill du göra något stort ska det väl vara mörkt...själv tycker jag att det är alldeles perfekt precis som det är!! puss =0)

2007-01-05 @ 12:01:47
Postat av: citronmuffin

jag tycker du är fabulöst fin som du är, men ibland bara måste man ha förändring, så jag skulle föreslå blonda slingor, inte helblont, det ser bara ut som att man doppat huvudet i en färgburk. prata snart! puss!

Postat av: Elin

Hallå Calle!
Så, vad är det egentligen du sysselsätter dig med i Bologna? Privatlektioner i italienska? Klart jag minns cafét vi fikade på, med den snygga "bartendern" =)
Nu är det typ storm här...usch o fy. Flaggstängerna ligger ner.
Jajamän, på tisdag har jag nyckeln i min hand.
Kramar Elin

2007-01-14 @ 15:08:13
URL: http://elinoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback