The nice people

Busigt
Lauren och jag

Ja nu kom hon tillbaka för blott en vecka. Laurén var i stan och som sist hon var här så hade vi en fantastiskt rolig vecka. Lunchar och utekvällar tillsammans, men nu har hon åkt hem med kniven i handen, redo att skära upp folk så de blir lite vackrare. Men den jag verkligen har spenderat mest tid med denna vecka är Ross. Han blev medlem i stans gayförening, bara för att vi har så kul där. Det är omnämnt tidigare av mig, Cassero. Roligast är på onsdagar, då är det popkväll och jag som alltid gillat popmusic, lördagar är det house, inte lika bra, men så länge sällskapet är bra så är det ok. På fredagar är det tyvärr ”per pubblico femminilie” men jag tror att det behövs en sådan kväll, i alla fall här i Italien. I går var jag på en födelsedagsfest, hon som fyllde hade en enorm fest för alla hennes 200 bekanta, jag var yngst och att stå bland haschrökande italienare som är i samma ålder som mina föräldrar var nog allt jag hade att berätta om den festen. Kort fattat, jag hade en tråkig lördag natt.


Serious and not
Jag och Ross








Kommentarer
Postat av: citronmuffin

nah, vad du är söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback