Kan en man bli en hemmafru?

Fruarna

Idag och igår natt har jag ägnat den mesta av min vakna tid med att kolla på säsong tre.
Fantastiskt roligt, det är den enda serien jag ens försökt att följa på tv de senaste året och nu behöver jag inte ens följa den, för jag har sett den i ett dygnsmatathon.
Nu väntar jag på nästa säsong!

Några serier som jag verkligen tycker är roliga är: fruarna ovanför, helt hysteriskt, och 6feet under.

Bree är absolut bäst, och något inom mig vill bli en Bree, laga mat, ha ett fint hem, styra och ställa och hålla total ordning och kontroll. En bra hemmafru helt enkel!

Kommentarer
Postat av: mary

Haha, den serien är rolig! Jag skulle inte tacka nej till en hemmafru som kan fixa lite =) Bor du i Italien? Underbara bilder du hade!

Postat av: mary

Aha, vart i Italien bodde du? Vad gjorde du där? Själv bor jag i Uppsala. Frågade om Italien då jag själv är en Italienälskare, typ. Ja, hittade du inte någon snygg italienska att ta med hem (till mig?)

2007-03-06 @ 23:13:21
URL: http://scarymary.blogg.se
Postat av: Cosmic

Ja! Desperate Housewives är ju apbra! Bree är cool men bäst är ändå Lynette, hon är härligt sjävständig och dessutom lite otrevlig! Äger du hela dvd-boxen eller bara säsong tre?

2007-03-07 @ 15:56:31
URL: http://rochester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback