Bologna, äntligen framme

Bologna=underbart.

Har massor med känslor och uttryck som bara väntar på att skrivas ner.




Men
Varför kan inte tjejen som sitter brevid sluta smygkolla vad jag gör på min dator, kan inte koncentrera mig, blir lite sur, ska jag säga till? jag säger till allt för ofta ibland, men på bussen på väg till arlanda så sa jag tyvärr aldrig åt männen som satt och pratade att hålla tyst för oss andra som ville sova mellan kl 02 och kl 05!!! hur i helvete kan man egentligen inte ens tänka på det sjäv? Ibland, eller ofta är folk rätt dumma.

Efter ett par dagar med ont i halsen är det idag första dagen utan ont och i eftermiddag ska jag på utflykt med Matilda.

Har hunnit laga mat på färska råvarorna från marknaden och träffat en del vänner.
nu skola kl 11.

Kommentarer
Postat av: sandra

sötnos! jag är precis tillbaka från nyc och satan i gatan vad kallt här är. jag får fan sitta fullt påklädd och med en täcke om mig för att inte dö, och detta trots att elementen är på högsta värme. usch. hoppas du har det mycket varmare och mysigare nere i bologna! när är det du åker till rom, och hur många dagar är du där? puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback