Konsumentvägledningen / Veckans tips

Senaste tiden har jag fått två telefoner, en förra veckan som var tvungen att bytas ut redan idag. Nu har jag fått en helt ny modell som jag hoppas fungerar och som håller kvalitén som jag förväntade av den första telefonen som kostade 5000kr.

Har skrivit på ett hyreskontrakt och bestämt golv för den nya lägenheten.
Blir Örebroare från och med december och det känns underbart.

Har bestämt mig för att flyga hem från Italien via Rom, så jag kan passa på att se även den staden,
Rom måste ses och jag, italien-fan, så bör jag ju iaf ha varit där minst en gång, men det har ju alltid varit mellan/nord och rivieran som lockat.
Varför flyga från Rom och åka det där skittåget som tar nästan 4timmar? Ja det var snorbilligt och få kunde jag boka in 40kilo bagage för väldigt lite pengar istället för att få betala övervikt på sas eller ryanair.

Så ska ni köpa ny telefon, gå till dialect, ska ni flyga utomlands och ha med er mycket bagage men inte känner för att betala 80kr extra per kilo? Flyg sterling men se till att boka in era kilon i förväg. Ska ni köpa ny dator, köp den inte på siba, håll er till www.apple.se istället.
Everybody is gay
Ska ni dansa i helgen så dansa till "Everybody is gay"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback