ja ja Ja. jippie!

image154

Tidigt imorgon bär det av mot Stockholm. Ska äta lunch och shoppa med Anna och sen så slutar Matilda skolan så ska jag träffa henne och vi tänkte ha en italiensk afton, med aperitivo, mat och vin, mycket direktimporterade saker från Italien kommer det bli, endast det bästa duger.

Sen på onsdagen kanske vi går på moderna om Matilda känner för det, hon har ju personalrabatt där så om vi går räknar jag med att få en liten visning.

Ska bli skönt att komma från Lindesbergsdimman ett tag.


Vad hände i helgen? Träffade Johanna av en slump ute på krogen och vi dansade med hennes trevliga kompisar, sen hamnade jag på efterfest, och trött blev man.

image155
En av kvällen nya partypolare och jag luktar på varandra, visst är det djuriskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback