Non, je ne regrette rien

Paris solnedgång

Underbara dagar i Paris, sniglar, crepes, kaffe, rött vin, berg och dalbanor varvas med pepparstek och skratt.

butik

Hittade faktiskt en butik som säljer antika parfymflaskor, det kan bara vara i Paris sådant finns. Ägarinnan var dessutom väldigt trevligt trots att jag förklarade att jag inte riktigt hade råd att köpa en flaska för 300euro, men att jag gillade dom och att den dagen jag har råd återkommer jag.

Att jag dessutom träffat Christina av en slump och haft jättekul med hennes familj och att Bobby och jag hittade en tid då vi fick äta lunch tillsammans igen är underbart.

Bobby

Jag ångrar inte att jag åkte till Paris, även om jag ärligt talat inte såg fram emot det veckan innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback