Nu är återresan definitivt schemalagd

image139

Så då är rummet bokat, samma lägenhet som sist, men om det blir samma rum eller inte vet jag i nuläget inte och det spelar ingen roll, vore iofs kul att ha bott i det andra rummet för den kommande perioden. Sängen är hård, lägenheten är kall, men köket är stort, Marisa till höger på bilden är trevlig och glad, och lägenheten ligger mitt i stan, blir igen granne med matmarknaden, så nu kommer jag att laga ännu mera mat och bara njuta av att mitt skafferi ligger previd på gatan nedanför.

Det som är kvar hemma är att hitta en lägenhet i Örebro vilket verkar vara svårare än att hitta någonstans att bo i Bologna, varför ska Sverige vara så krångligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback