Paris in love

129496-152
Just nu Parisberoende

Har inte min nya telefon, är på lagning, har inte min knappt 1 år gamla dator, den är på lagning. Varför ska allt gå sönder och det tar 3 reparationer innnan man får en ny produkt. Måndagsexemplar borde inte finnas.
Det positiva är att butiken där jag köpte telefonen har varit tillmötesgående, medan siba där jag köpte datorn har fram tills idag inte alls varit tillmötesegående utan snarare avvisande, men han som tog hand om min reklamation idag var nog den första av alla försäljare som var trevlig och hjälpsam.

Egentligen borde man klara sig utan telefon och dator, men det gör man inte idag, det förväntas att man ska ha en mobil och det förväntas att man ska ha tillgång till internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback