Denna vecka börjar med ett paket på posten



Vaknade sent efter att ha sett Batmanfilmen till mitt i natten, fikade med Anna på stan och pratade om livet, plugg osv. och sen tog jag mig till ICA och hämtade ett paket jag väntat på. Beställer mina dermalogicavaror från Jersey eftersom dom är snordyra att köpa i Sverige... räknar med att jag betalar mellan halva priset och två tredjedelar av priset genom att beställa från Jersey, dessutom fraktfritt.. inkluderat i priset som det bör vara.
Nu ska jag öpnna och se efter så att allt jag beställt finns med så kan jag leva ända till vintern på dessa produkter. Män,  testa deras rakserie... och allt annat dom har... men gå på ansiktsbehandling och få en facemapping först.
Bra produkter till helt ok priser och som resultat får man en underbar hy i ansiktet...
I eftermiddag blir det brödbakning igen.

Kommentarer
Postat av: sandra

och ingen skatt fick du betala? nästa gång jag behöver fylla på mitt dermalogica-förråd ska jag också köpa därifrån... puss!

Postat av: Calle

jag har skattat för det på Jersey ;)

tror inte svenska tullen får ta skatt för det som är skattat i EU.. en av många fördelar med EU är just shoppingen och resandet. klart du måste beställa därifrån, det går ju inte att betala så mycket mer för samma produkter!

2009-08-17 @ 19:36:48
URL: http://flowerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback