Edinburgh på kvällen


Edinburgh Military Tattoo

Så fick jag äntligen sitta där och njuta av paraden och militärmusik med en fantastisk bakgrund, häftiga laser som lyser upp slottet i olika färger och flaggor efter var som utspelas.
Kom hem sent, runt kl. 01 på natten och alla var trötta med glada, och det är viktigast, nöjda och glada resenärer.
Idag blir det slott och sen whiskydestilleri... så till alla whiskyälskare ber jag er tänka på mig när jag står där i floderna av whisky som forsar omkring mig.. vart är ni då? jo kanske på era arbeten och jag är på mitt arbete... haha.

Kommentarer
Postat av: daddy cool

Nu har även daddy cool tittat in till sin flowerson.

Bra foton och smarta tankar om livet - ett liv som jag ser att du njuter på rätt sätt. Långa resor (med betalt) - god mat o dryck - massor av kompisar från världens alla hörn - keep up the good work!

2009-08-31 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback