Edinburgh


caroline och Endre utanför Bobbys bar i Edinburgh


Då har jag varit i Edinburgh igen för 4e gången i år... börjar känna mig lite hemma i den staden. Igår var det först stadsrunda och sen gick jag och shoppade chokladtvål och en tavla att hänga i min brittiskt insprirade hall.
Åt med scando-Tom och hans chaufför så vi var ett gäng som satt nere på grassmarket före föreställningen. Alltid roligare ju fler man är..
Den där lilla hunden som står mellan Caroline och Endre har sin egen lilla historia, och disney har gjort en film om honom.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vad är det för vätt/tomtenisse som du lyckats fånga på bild och springer förbi precis bakom Caroline...?

Postat av: Camilla

Vad heter hunden/disneyfilmen?

2009-08-27 @ 22:09:14
Postat av: Calle

Camilla - Hunden heter Bobby som det står på baren bakom... läs nogrannare! ;) men jag har filmen så vi kan kolla på den någon gång, kanske vi får låna något barn som kan vara med och kolla på den också.



Catharina - Det är kanske Bobbys avlidna ägare som spökar och lyckats sig fångas på bild? om detta råder fortfarande tvielaktigheter.

2009-08-27 @ 22:13:11
URL: http://flowerboy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag blev så distraherad av hundens karisma att allt annat på bilden bara försvann ;)

Ja den vill jag titta på.Tror aldrig jag har hört tals om Bobby så kan bli spännande.Vi kan ju ta och låna Seb!.....

2009-08-29 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback