en liten spricka inom mig


Min gryta som tar upp halva spisen

I morse när jag vaknade värkte det i foten mer än igår, ringde vårdcentralen och fick en akut läkartid bara någon timme senare, därifrån fick jag remiss till röntgen och där fick vi sitta, jag fick med mig ett otroligt stöd idag så tack Gustav, vi satt och väntade i 2 timmar på att få besked om att jag skulle gå vidare till akuten och där få möta en ortoped.. där fick vi igen sitta 2 timmar och vänta på att hon blev ledig. Så nu sitter jag här med ett bandage runt foten och med en liten spricka, jag kan belasta foten, så det blir bara lite ont ett par veckor och sen ska nog allt bli bra snart trodde den trevliga ortopeden. Skönt att det inte blev värre men badminton får nog väntar ett par veckor tyvärr.

Efteråt åkte vi hem till mig och åt ragún ni ser på bilden med pasta såklart, det blev en sen lunch kl. 16:30. Efter det åkte jag och mamma upp en snabbis till Linde för lite kokkaffe, samtal och  sen hemåt igen, tack för gott kokkaffe och en go pratstund.
Hann plocka lite lavendel som står i en vas bredvid sängen så i natt kommer jag nog sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback