Ge Mig Bär

Kom just hem och fick ett sådant sug på bär, främst hallon men även blåbär eller körsbär skulle kunna fungera, ge mig enn stor skål till frukost imorgon den som känner sig manad att göra det är välkommen, stor belöning utlovas.
Tänkte spela på LOTTO imorgon, det sägs ju vara rekordvinst i potten och någon gång måste jag pröva det.
Vinner jag full pott bjuder jag alla på kalas, tror det var 136milj, kronor, då har jag råd att bjuda på ett kalas för mina vänner och kompisar och familj.
Det kanske blir en bärtårta på kalaset??


Hela bärhistorien är väl en signal på att jag ska börja leva ett nytt liv, mera sport, mindre sprit, mera kärlek och mindre ensamma kvällar... om jag själv får bestämma. Det är ju roligare att mata någon annan med bär och själv bli matad än att stoppa dom själv i munnen.

Kommentarer
Postat av: Daniel

åh bjud mej på kalas!

Postat av: Sara R

Nu blev jag också sugen på bär..nåja jag har iaf ätit god mat Mattias hade gjort chicken alfredo men glömde kyclingen.. han tyckte det var lite torftigt...slängde i lite påläggssalami iaf

2009-08-12 @ 18:38:31
Postat av: Calle

Daniel - Det blev ingen storvinst tyvärr så blir det ingen fest.

Sara R - Vi får ta oss ut och plocka lite bär någon dag! :)

2009-08-12 @ 22:40:31
URL: http://flowerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback