Invalid


Fina vaxdockor på Mme Tussauds i London

Jag var ute igår, på fashion packs show igen, 3e gången jag ser den men det är allt till gayliv vi har i Örebro och det har varit trevligt varenda gång jag varit där.
Efter showen skulle jag springa och leta efter folk jag kände och då trampade jag snett i ett trappsteg ute i mörkret, räddade vinglaset och svor, var ju inte ens full då, kom hem med taxi, Caroline sov över på soffan, taxin tog en sväng förbi exet,  eftersom han var där men otroligt på snöret och sen när han försvann och inte svarade i telefonen så blev vi lite oroliga att något hade hänt eller att han ramlat i ån, men när vi kom dit så var han hemma, idag på jobbet bakis, haha rätt åt honom!
Det värsta är att igår kunde jag ju gå på foten men idag gör det förbannat ont, ska till doktorn nu kl 11 så får ett proffs kolla på foten, har något gått av eller är det bara så att det gör ont efter att ha handat med hela kroppen på foten och att det blir bättre snart? återkommer med doktorns ordination senare idag. Tills dess ÄR jag en invalid, känner mig lika sexig som han i rullstolen på bilden ovanför.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag överlevde iaf :-)

2009-08-08 @ 10:42:11
Postat av: Calle

Robin - Ja tänka sig men du var något påverkad så vi visste ju inte, men hem kommer man väl alltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback