Jag vet vad jag vill


Badbild från Italien

Vad vill jag?
Jag trivs bra med mitt liv som singel men är öppen med att kunna träffa någon i min ålder eller lite äldre, på halvlång sikt vill jag ha ett fast och stabilt förhållande med någon inom en 10mils radie, men tills dess så njuter jag av livet och umgås med mina vänner, dock finns i min garderob en tom hylla som väntar på att fyllas med någon annans kläder.
I drömbilden finns för mig en man, hus, karriär, bilar, trädgård, och kanske barn.
Det är lite av vad jag vill med mitt liv på längre sikt. Vad vill du?

Kommentarer
Postat av: Ulf

"man, hus, karriär, bilar, trädgård, och kanske barn."



En man är alltid bra att ha. Hus, nej tack, en trevlig centralt belägen våning är bättre. Karriär ger pengar för att förverkliga drömmar och förhoppningsvis även intelletuell stimulans. Bil, ett nödvändigt ont. Bättre med taxi för då behöver man inte vara nykter. Trädgård, fy fan. Det räcker med några balkonglådor. Barn, sådant heterosnusk lämnar vi åt våra breeders. Och deras barn ska ses men inte höras, kalla mig gärna gammalmodig.

Postat av: Ulf

"man, hus, karriär, bilar, trädgård, och kanske barn."



En man är alltid bra att ha. Hus, nej tack, en trevlig centralt belägen våning är bättre. Karriär ger pengar för att förverkliga drömmar och förhoppningsvis även intelletuell stimulans. Bil, ett nödvändigt ont. Bättre med taxi för då behöver man inte vara nykter. Trädgård, fy fan. Det räcker med några balkonglådor. Barn, sådant heterosnusk lämnar vi åt våra breeders. Och deras barn ska ses men inte höras, kalla mig gärna gammalmodig.

2009-08-15 @ 08:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback