Johanna, Snakebite, Haggis och Hemlig gäst



Kvällen började med lite snakebite och spel med Johanna i mitt kök


Fortsatte sen med Haggis ( fårmage fylld med fårlungor, fårhjärta, fårlever och havregryn o kryddor)
till detta drack vi single malt och det vita är vanligt potatismos. Kvällens gäst hade aldrig provat detta men tyckte som jag om röran, bara man inte vet vad det är man äter, eller tänker på det när det stoppas i munnen. Ärligt talat kan folk stoppa äckligare saker i munnen än detta.

Ikväll blir det middag för ett födelsedagsbarn, sen dragshow, för mig är det 3e gången jag går, känner mig som en typisk örebrobög snart. So what blir kvällen uttryck eller varför inte hela veckans? Likgiltighet är det bästa mot stress.

Kommentarer
Postat av: Bögpappa

Besviken att jag missade Haggis! "grr"

Postat av: Daniel

åååh bjud mej!!!

2009-08-07 @ 07:37:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Otroligt att någon annan än du kan tycka om Haggis!



Hur var drag showen?

2009-08-07 @ 09:47:54
Postat av: Calle

Jonas - Ja det var trevligt men du var ju sjuk.



Daniel - Bara allt pallra dig förbi Örebro även om jag inte vet vem du är så kan du nog få lite haggis.



Johanna - Det finns vegetarisk haggis att köpa, kanske ska köpa med mig det till nästa gång?

Showen var bra, men jag stukade nog foten, är på väg till doktorn nu så vi får se vad domen säger. Hur är läget med dig? tack för senast

2009-08-07 @ 10:23:38
URL: http://flowerboy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha vad består en vegetarisk Haggis av tror du?



Men du får ju vara försiktig när du är ute och rumlar! Ska ni ut ikväll eller hur blir det?

2009-08-08 @ 18:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback