Antligen i London med arabisk touch

Natten var kort, nastan utan somn... ni som gjort denna resa vet precis vad jag pratar om... Lamnade Bremen 18:15 och kom fram till farjelagret 03:20 och var i London lokal tid 07:30, efter det stadsrundtur fran 08:00 till 11:15, ja jag vet det ar inte sa langt som det borde vara men det var verkligen inte mycket trafik i stan..
Nu ledig fram tills imorgon, ingen ville med pa pubrundan och samma sak imorgon kvall sa ville heller inget med... imorgon kvall ska jag traffa Lauren, plastikkirurgen, for en sakerligen trevlig middag men innan dess ska jag pa ansiktsbehandling uppe i Kensington, ikvall ska jag och chaufforerna ata middag, dom ar oppna for allt sa jag funderar pa om vi ska ata japanskt eller indiskt.
Sitter pa ett internetcafe med arabisk musik och i affaren brevid kan man bara kopa palestinasjalar.. undra om det finns baklava nagonstans?

Salam eller Shalom eller vad dom sager, jag sager PACE som pa italienska.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Kul att se att du bloggar igen!

2009-07-20 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback