Japanskt ikvall

Ikvall at vi japanskt, supergott men det indiska ar nog lite battre, mera smakupplevelse.

Imorgon ar jag helt ledig fram till kl. 17:15, sen kl 18 lamnar vi London, men jag kommer ju igen pa sondag eftermiddag hit, bara for en natt dock

Imorgon har jag just inga planer, ga i affarer, shoppa och ata nagot gott, kanske sushi...
Museum, det ar for fint vader for det och sa har ju sommarrean borjat, nu med 70procent i rea!
Jag behover egentligen inget mera an lite tid, men det gar inte att kopa for pengar tyvarr.

Idag fick jag ett sms fran en van som berattade om sin mysiga vardag, att bara vara hemma och ta det lugnt, det langtar jag efter just nu. Aka till narbelagen strand, sola lite, bada lite och sen bara ha en skon kvall. Detta far nagon gora med mig nar jag kommer hem. Vem kanner att det skulle locka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback