Mme Tussauds

Kom just hem fran Windsor, som vanligt ett mycket trevligt stalle och sa har jag kopt parfym till Els-Marie, hon bestaller nastan nagot varje gang jag aker och det ar kul att handla at andra, kopte aven lite duschtvalar till mig sjalv sa jag klarar mig i vinter och alltid kommer lukta gott. Det dar med att lukta gott ar valdigt viktigt for mig. Det vet ni som kanner mig.

Snart ska vi ivag till Mme Tussauds och kolla pa vaxdockorna, sen ikvall blir det middag, troligtvis japanskt med chaufforerna, jag ska skriva mer om vad det blev for god mat sen.

Sitter och tanker pa livet, har haft en sadan dag dar min framtid kommer upp i huvudet... massor med olika varianter av hur mitt liv ser ut om fem ar fran nu.
 n sak ar saker, for 5 ar sedan trodde jag inte jag skulle bo i Orebro, jag skulle ju bo i London och leva lyxlivet men jag ar sa nojd med att bo i Orebro, nara goda vanner och familjen, back to the roots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback