Pizzeria italiana

Sitter pa ett internetcafe efter en helkvall med Lauren. Forst pizza och vin, sen pub med ol och drinkar... hon maste hem sa jag lamnade henne vid puben och gick till detta stalle, nr 2 med arabisk touch.
Verkligen helkvall, pratade om allt fran botox till mannen i vara liv till  familjen och framtiden. Det ar inte latt att vara reseledare men det ar heller inte latt att vara plastikkirurg, kom fram till att det finns liknande saker i vara jobb. allra mest tidspressen.

Harligt att ses, vi brukar vanligtvis ses 1 gang per ar men kom fram till att det inte far ta lika lang tid till nasta gang.

Imorgon ska jag till Windsor... nu vantar jag pa att Lauren ska maila mig en bild pa oss tva sa lagger jag upp den pa bloggen.

kram god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback