Snart dags för Great Brit

Snart dags att resa bort, först London och sen Skottland, och jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha över för att vara inloggad men det finns nästan alltid lite tidsluckor och ett internetcafé i närheten. I London finns det alltid något litet ställe att kunna logga in på men i Skottland går det knappt att ringa på telefonen. Fast där kommer jag ha fullt upp från morgon till kväll med att jobba och ta hand om gästerna.
Mitt jobb, jag är så glad över mitt jobb, men jag vet att många och inte bara jag brukar känna hur vi blir trötta efter ett par månader ute i Europa, det händer saker som knappast boostar energin utan snarare tar den ifrån en. Ett litet busshaveri och jätteförsening är ett exempel på något som gör mig dödsslut.
Alla glada gäster, alla kramar och tackord,m glädje och stolthet över att göra ett bra jobb, därför jobbar jag fortfarande med detta utslitande men glädjande jobb. Ångrar inte en sekund att jag åkte ner till Malmö och gick kursen för sådär 5 år sedan.

Kommer hem i början på augusti, då kan festen börja igen, fram tills dess blir det lugnt, endast en och annan whisky till haggisen i Skottland!!!



Sammanträffande på Frimis, jag och Johanna festar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback