Tyck lite synd om mig då



Sitter just nu på hotellet i Malmö, Jonas bögpappabloggen, berättade att det var wonk i Malmö ikväll hur han nu visste det, hade inte ens jag tänkt på. Det hade väl varit kul att gå på om det inte vore för att jag ska upp 06:00 imorgon, duscha och kamma håret och sätta på mig det snällaste och vackraste leende jag har, ett första gott intryck ger så mycket.

På måndag morgon anländer vi till London men innan dess så ska vi ha åkt färja mitt i natten, förhoppningsvis missar vi inte den som går 04.20 på morgonen, då är det tidig frukost som gäller.
Innan dess ska vi ha gjort ett besök i Bremen med middag och ett nattstop för att borsta tänderna.
Genom Belgien far vi mitt i natten, någon gång ska jag hälsa på min kompis Karel där, och inte bara passera utanför på motorvägen förbi Gent.
Så nu behöver jag lite medlidande för den långa natten med väldigt lite sömn, annars är det inte ett dugg synd om mig.

Tänker tillbaka på dom 12 dagarna jag haft hemma, det har hänt grejer, jag som trodde det skulle bli en lugn semester hemma i Örebro blev snarare något som liknar Ibiza light.

Hoppas alla vänner i Örebro arrangerar en stor fest tills jag kommer hem, längtar redan efter party!! Vem har en stor gräsmatta??? Pappa har partytälten...

Kommentarer
Postat av: Karel

Vad trevligt att du åkte förbi Gent! Vi hörs!

2009-07-22 @ 10:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback