Westfield

Idag besokte jag Englands storsta shoppingcenter, Westfield fran 2008.
Det var fruktansvart stort med en yta pa 150 000 kvadratmeter och 270 st butiker... jag gick dit, at lunch och akte hem.
Var nog bland det trakigaste i hela London, ingen kansla och ingen atmosfar. Dessutom hade halften av butikerna elfel sa dom var stangda. Jag kopte ingenting mera an lunch.
Nu ar det 3 timmar kvar tills vi ska aka mot Sverige. Jag ska snart upp pa rummet och packa det sista. Ringde och pratade med min chauffor som jag ska ha till Skottland pa lordag och han verkade trevlig och bra.
Undra om han ocksa vill ata indiskt och japanskt? Det finns ju iofs inte sa mycket tid till det nar vi ar i Skottland.


Westfield. vaster om Notting Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback