Whisky, slott och Highlands



Orten dar vi bor, Pitlochry


Idag ska vi till ett slott och sen till ett destilleri, imorgon till Highlands och loch Ness.

Har en jattebra resa och grupp som ar glada och pigga, igar pa pubrundan trodde jag det skulle ta slut i baren och i morse vid frukosten var alla nojda over gardagens skotska pubafton, det kanns alltid bra att hora nar folket ar noja.

Pa mandag kvall kommer jag antligen hem till Orebro. Onsdag ska jag bjuda en trevlig kille, snygg ar han ocksa, pa Haggis och whisky hemma hos mig, torsdag blir det dragshow med en trevlig kvinna som fyller ar, vi ska fira henne med buller och brak och glitter och champagne.

Har cirka 18 dagar hemma fran och med nasta vecka, kommer njuta av min ledighet och bara ha det skont, kanske bada i nagon skogssjo och mysa framfor en film med lite vin och ost nagra kvallar.



Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter ju jättetrevligt!

Idag ska jag provsminkas! Det ska bli spännande!

Ha det så gott i Skottland och hemma!

Puss och kram!

Maria

2009-07-29 @ 13:15:45
Postat av: Sara R

Jag vill också bada i en skogssjö!! får man hänga på?

2009-07-29 @ 14:24:06
Postat av: Catharina

Love that place!

2009-07-30 @ 15:33:42
Postat av: Anonym

Maria, provsminkning låter trevligt, vart var du?



Sara, klart du ska med och bada i skogen, vet en bra sjö i södra kilsbergen.



Catharina, stället är fint men hotellet är som det är... ellerhur?

2009-07-31 @ 23:05:32
Postat av: Camilla

Fick du syn på loch Ness odjuret?

2009-08-01 @ 22:22:46
Postat av: Bögpappa

Längtar till att få lite av det Skottska guldet ner i strupen! ;-)

Postat av: Calle

Camilla - Jag såg bara svansen av Nessie, hon är väldigt skygg av sig och det är svårt att få henne på kort tyvärr, jag kanske ska försöka ordna en dejt mellan er till nästa gång jag är där?



Jonas - Visst ska du få dig en whisky, se det som en brittisk afton hemma hos mig, men jag lovar det kommer inte bli för flottigt.... ta med resorben, eller föresten jag har storpack här hemma.. so long sailorboy

2009-08-03 @ 21:02:26
URL: http://flowerboy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men Calle din mupp!Du skrämmde ju bort henne!Haha ;)

2009-08-03 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback