Sista dagen i Italien

Sista dagen i Italien,  en fin fòrmiddag som spenderades pà en romersk vàg mellan Alassio och Albenga, bilder kommer senare.
Eftermiddagen kom med regn men en god pizza och buss tillbaka till Alassio.
Imorgon àker vi mot Tyskland, dàr en natt och sòndag kvàll kommer vi till Sverige, Malmò. Kommer vara tròtt och vilja sova ett par dagar nàr jag àr hemma igen.
Just nu kànner det som mànga av mina vànner àr sà làngt bort men det àr nog jag som àr làngt bort from dem, blir ju ofta pà detta vis nàr jag jobbar borta under làngre perioder.
Tyvàrr blir det lite ensamt vissa stunder och dà blir jag ledsen ibland.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tänkte på dig redan innan du messade mig. Puss!

2009-09-22 @ 14:23:46
Postat av: Camilla

Du ska veta att det blir lite ensamt utan dig i Örebro med ibland!Kram

2009-09-25 @ 13:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback