Para hacer bien el amor hay que venir al sur

idag är det fredag, dags för yoga och kvällen är inte bestämd med det blir att hänga med kompis hoppas jag. Kanske dricka ett par glas vin och njuta av att snön har kommit tillbaka. Det snöar så fint ute just nu och jag önskar mig ett par decimeter.
Brandalarm igen, denna gång i vår byggnad. Kanada och deras brandalarm, under mina 6 månader här har jag upplevt mer brandalarm än under hela mitt liv. Tröttsamt, och folk verkar inte ta det på allvar utan stannar kvar inomhus så vad är meningen med att ha så känsliga brandalarm undrar jag.
Jag vill åka söderut, till San Diego och möta min vän och hans tjej. Detta är två underbara människor och sist vi träffades var det mycket trevligt. Hittar jag en billig flygbiljett så sticker jag snarast, har inget som hindrar mig.
Undrar om man kan få en skymt av Mexico, bakom murar och galler..

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha ha dessa brandlarm.Man var något trött på de när man skulle bege sig upp 4 på morgonen.Trodde inte att det var så utanför campus heller.Hoppas du kan hitta nå billiga flybiljetter så du kan dricka drinkar i solen.Fick nyss reda på att vi har 3 veckor lov i mars.Inte helt fel när man inte räknat med att vara ledig.Ska vi skypas i helgen?kram

2012-02-10 @ 19:16:01
Postat av: Calle

Hejsan darling, ja jag vet, förbannade brandalarm alltså. Jo jag letar och det verkar finnas några supersale för 150 dollar enkel.. men så tillkommer skatten, förbannade efterskatten.

Skype i helgen låter toppen, ta det lugnt med clamaton i helgen. Du måste ha letat hela veckan för att hitta den flaskan? :)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback